КОМІТЕТ З ПИТАНЬ АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ

ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН

 

      

Протокол №  20 від  6  жовтня  2015р.  

Засідання Комітету     

вул. Грушевського, 5, конференц-зала,

 14.00 год.                                                             

 

ГОЛОВУЄ:  Голова Комітету Кутовий Т.В.

 

ПРИСУТНІ: народні депутати України - члени Комітету:  Бакуменко О.Б., Бобов Г.Б., Бриченко І.В., Вітко А.Л., Давиденко В.М., Дідич В.В., Заболотний Г.М., Івченко В.Є., Козаченко Л.П., Кузьменко А.І., Кіт А.Б., Кулініч О.І., Кучер М.І., Лунченко В.В., Лабазюк С.П., Люшняк М.В., Мірошніченко І.В., Мушак О.П., Негой Ф.Ф., Нестеренко В.Г., Омельянович Д.С., Юрчишин П.В.

Відсутні: народні депутати України – члени Комітету: Вадатурський А.О., Дмитренко О.М., Добкін Д.М., Корнацький А.О., Мартиняк С.В., Петьовка В.В., Хлань С.В.

 

Від секретаріату Комітету присутні: завідувач секретаріату Комітету Змій Ю.М.,  головні консультанти: Коляда О.М., Чернишенко І.І., Гаркавенко Ю.М., Жидков О.Є., Боремська З.В., Шумейко С.Г., Корякіна І.І., старший консультант Кантур С.В.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1.     Про проект Закону України «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо правової долі земельних ділянок, власники яких померли», внесений  народними депутатами України Кулінічем О.І., Кутовим Т.В.,  Мушаком О.П., Бакуменком О.Б., Івченком В.Є., Кучером М.І.,  Лунченком В.В., Кривенком В.В., та ін., реєстр. № 3006 від 01.09.2015 р.;

2.     Про проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відумерлої спадщини на землі         сільськогосподарського призначення», внесений  народним депутатом України Вадатурським А.О., реєстр. № 3006-1 від 07.09 .2015 р.;

3.     Про проект Закону України «Про внесення змін до cтатті 15 Закону України "Про оренду землі" (щодо індексації орендної плати за    земельні ділянки)», внесений  народним депутатом України Вадатурським А.О., реєстр. № 2083а від 16.06.2015р.;

4.     Про проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поліпшення умов оформлення оренди земельних ділянок)», внесений народними депутатами України Довбенком М.В., Матвієнком А.С., Козаченком Л.П., Демчаком Р.Є., реєстр. № 2137а від 22.06.2015 р.;

5.     Про проект Закону України «Про внесення змін до статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" (щодо врегулювання підстав скасування державної реєстрації земельної ділянки за рішенням суду)»,  внесений народним депутатом України Голубовим Д.І.. реєстр. № 2412 від 18.03.2015 р.;

6.     Про проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо безоплатної передачі музеям земельних ділянок у користування», внесений народними депутатами України Рабіновичем В.З., Томенком М.В., Мураєвим Є.В., Висоцьким С.В., та ін., реєстр. № 2732 від 24.04.2015 р.;

7.     Про проект Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про побічні продукти тваринного походження, що не призначені для споживання людиною" щодо деяких питань поводження з продуктами тваринного походження)», внесений народними депутатами України  Левченком Ю.В.,  Головком М.Й., Іллєнком А.Ю.,  Осуховським О. І., реєстр. № 2863 від 15.05.2015 р.;

8.     Про проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо приведення законодавства у сфері насінництва та розсадництва у відповідність до європейських та міжнародних вимог)», II читання (повторний розгляд), реєстр. № 1460-1 від 24.12.2014 р.;

9.     Про проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оптимізації бази оподаткування для   платників єдиного податку четвертої групи)», внесений  народними депутатами України Кучером М.І., Бакуменком О.Б.,  Юрчишиним П.В., реєстр. № 2160 від 17.02.2015 р.;

10. Про проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм стосовно сільгосптоваровиробників»,  внесений  народним депутатом України   Нестеренком В.Г.,  реєстр. № 2160-1 від 17.02.2015 р.;

11. Про проект Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про заходи щодо стабілізації платіжного балансу України відповідно до статті XII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року" (щодо забезпечення конкурентоспроможності вітчизняної продукції)», внесений  народними депутатами України Галасюком В.В., Южаніною Н.П., Антонищаком А.Ф., Козаченком Л.П. та ін., реєстр. № 2553а від 31.08.2015 р.   

        

 

1

 

СЛУХАЛИ: Інформацію народного депутата України Кулініча О.І. про проект Закону України «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо правової долі земельних ділянок, власники яких померли», внесений народними депутатами України Кулінічем О.І., Кутовим Т.В., Мушаком О.П., Бакуменком О.Б., Івченком В.Є., Кучером М.І., Лунченком В.В., Кривенком В.В., та ін., реєстр. № 3006 від 01.09.2015 р.

В інформації зазначалось, що метою даного проекту закону є оптимізація процедури виявлення нерухомого майна у складі спадщини, що може бути визнана судом відумерлою, збільшення матеріальної бази місцевого самоврядування за рахунок нерухомого майна, розташованого на території юрисдикції відповідних сільських, селищних, міських рад, яке входить до складу відумерлої спадщини. Законопроектом пропонується комплексно підійти до вирішення питання подальшого використання майна, власники якого померли, у тому числі земельних ділянок сільськогосподарського призначення. Зокрема передбачається:

уточнити місце відкриття спадщини - пропонується встановити, що у разі, якщо до складу спадщини входить нерухоме майно (у тому числі земельна ділянка) орган місцевого самоврядування подає до суду заяву про визнання спадщини відумерлою за місцем знаходження майна, а не за місцем відкриття спадщини, як визначено у чинному законодавстві;

удосконалити процедуру виявлення у складі спадщини нерухомого майна (у тому числі земельних ділянок) - виявлення нерухомого майна пропонується здійснювати за допомогою інформаційної системи виявлення нерухомого майна, яке може бути визнане відумерлою спадщиною, яка буде функціонувати у складі Спадкового реєстру;

уточнити хто управляє спадщиною - у разі відсутності спадкоємців або на виконання заповіту, особою, яка управляє спадщиною, до складу якої входить земельна ділянка, є сільська, селищна, міська рада за місцем знаходження такої земельної ділянки;

визначити перелік суб'єктів, які мають право звернутися до суду із заявою про визнання спадщини відумерлою - крім органу місцевого самоврядування із заявою про визнання спадщини відумерлою можуть також звернутись кредитори спадкодавця, а у випадку, коли до складу спадщини входять земельні ділянки сільськогосподарського призначення - власники (користувачі) суміжних земельних ділянок (зі збереженням положень щодо передачі майна у складі відумерлої спадщини у комунальну власність);

встановити, що суд зобов'язаний залучати до розгляду справ про визнання спадщини відумерлою органи місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини та/або за місцем знаходження нерухомого майна, що входить до складу спадщини;

визначити процедуру державної реєстрації права на нерухоме майно, яке за рішенням суду визнано відумерлою спадщиною, у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обмежень;

встановити обов'язковість оприлюднення в мережі Інтернет відомостей про судові справи, порушені за заявами про визнання спадщини відумерлою;

звільнити органи місцевого самоврядування від сплати судового збору при поданні заяв про визнання спадщини відумерлою.

Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Лапа В.І. та перший заступник Голови Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру Шемелинець Л.М. висловилися на підтримку даного законопроекту.

 

На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Верховній Раді України даний проект Закону  прийняти за основу».

 

 ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 23.

 

За результатом розгляду та голосування вирішили:

 

1.  Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо правової долі земельних ділянок, власники яких померли, (реєстр. № 3006 від 01.09.2015 року), поданий народними депутатами України Кулінічем О.І.,Кутовим Т.В., Мушаком О.П., Бакуменком О.Б., Івченком В.Є., Кучером М.І., та іншими, прийняти за основу.

2. Співдоповідачем із зазначеного питання на пленарному засіданні Верховної Ради України визначити Голову Комітету Кутового Т.В.

 

Рішення прийнято одноголосно.

 

2

СЛУХАЛИ: Інформацію головного консультанта секретаріату Комітету Шумейка С.Г. про проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відумерлої спадщини на землі сільськогосподарського призначення», внесений  народним депутатом України Вадатурським А.О., реєстр. № 3006-1 від 07.09 .2015 р.

В інформації зазначалось, що метою законопроекту є забезпечення раціонального використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення та запровадження додаткової можливості наповнення місцевих бюджетів шляхом автоматичного визнання права власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення, права на які не оформлені спадкоємцями протягом одного року, за територіальними громадами за місцезнаходженням такої земельної ділянки.

Законопроектом запропоновано визначити, що якщо до складу спадщини входить земельна ділянка сільськогосподарського призначення, орган місцевого самоврядування після спливу одного року з часу відкриття спадщини може прийняти рішення про визнання такої земельної ділянки відумерлою спадщиною та про перехід права власності на таку земельну ділянку до територіальної громади.

Дана правова норма може містити корупційну складову, оскільки надання органам місцевого самоврядування права самостійно передавати майно у комунальну власність (фактично - у свою власність), створить підґрунтя для конфлікту інтересів, а отже - для зловживань таким правом. Надання можливості органам місцевого самоврядування у позасудовому порядку змінювати форму власності земель (приватну на комунальну) не сприятиме захисту права власності.

Крім того, законопроектом пропонується вирішувати питання подальшого використання не усього майна, власники якого померли, а лише земельних ділянок сільськогосподарського призначення. При цьому не враховується те, що на землях сільськогосподарського призначення розташована значна кількість будівель та споруд (майно фермерських господарств, господарські двори, зерносклади, тваринницькі комплекси, майно, яке споруджено на землях особистого селянського господарства, необхідне для ведення зеленого туризму тощо). У разі прийняття законопроекту, визнання відумерлим майном об'єктів нерухомості та земельних ділянок, на яких вони розміщені, буде здійснюватись двома різними органами, а саме:

земельних ділянок - за рішеннями органів місцевого самоврядування (за місцем розташування земельних ділянок);

будівель та споруд - за рішенням суду (за місцем відкриття спадщини).

А це означає, що якщо власник земельної ділянки проживає і помер у іншому населеному пункті, спадщина відкривається за місцем його останнього проживання. Навіть якщо орган місцевого самоврядування після спливу одного року з часу відкриття спадщини прийме рішення про визнання спадщини відумерлою та до територіальної громади перейде право власності на земельну ділянку, майно, що на ній розміщене, за рішенням суду перейде як відумерла спадщина до іншої територіальної громади (за місцем останнього проживання померлого). За таких обставин земельні ділянки і розташовані на них будівлі і споруди будуть перебувати у власності двох різних територіальних громад, що значно ускладнить їх використання у правовому полі.

На думку Комітету, запропоновані у законопроекті зміни носять безсистемний характер, не дозволять врегулювати існуючі проблеми із використанням майна, власники якого померли, призведуть до виникнення нових правових колізій.

 

В обговоренні взяли участь: народні депутати України – члени Комітету Лабазюк С.П., Мушак С.П.

 

 На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Верховній Раді України даний законопроект відхилити».

 

 ГОЛОСУВАННЯ: «за» -23.

За результатом розгляду та голосування вирішили:

1.        Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відумерлої спадщини на землі сільськогосподарського призначення, реєстр. № 3006-1 від 07.09.2015 р., поданий народним депутатом України Вадатурським А.О., відхилити.

2.        Співдоповідачем із зазначеного питання на пленарному засіданні Верховної Ради України визначено Голову Комітету Кутового Т.В.

 

 Рішення прийнято одноголосно.

 

3

 

Розгляд питання про проект Закону України «Про внесення змін до cтатті 15 Закону України "Про оренду землі" (щодо індексації орендної плати за земельні ділянки)», внесений  народним депутатом України Вадатурським А.О., реєстр. № 2083а від 16.06.2015р., перенесено.

 

4

Розгляд питання про проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поліпшення умов оформлення оренди земельних ділянок)», внесений народними депутатами України Довбенком М.В., Матвієнком А.С., Козаченком Л.П., Демчаком Р.Є., реєстр. № 2137а від 22.06.2015 р. перенесено.

 

5

СЛУХАЛИ: Інформацію головного консультанта секретаріату Комітету Чернишенко І.І. про проект Закону України «Про внесення змін до статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" (щодо врегулювання підстав скасування державної реєстрації земельної ділянки за рішенням суду)»,  внесений народним депутатом України Голубовим Д.І.. реєстр. № 2412 від 18.03.2015 р.

В інформації зазначалось, що законопроектом пропонується доповнити частину десяту статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" щодо врегулювання питання скасування державної реєстрації земельної ділянки у разі набрання законної сили рішення суду, у порядку, встановленому законом.

Відповідно до запропонованих змін, реєстрація земельної ділянки підлягає скасуванню, якщо рішенням суду буде встановлено, що земельна ділянка зареєстрована в Державному земельному кадастрі з порушенням вимог Закону України «Про Державний земельний кадастр» та положеннями пункту 114 «Порядку ведення Державного земельного кадастру», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року №1051. Оскільки, рішення суду, яке набрало законної сили в установленому законом порядку, підлягає обов'язковому виконанню то, Державний кадастровий реєстратор зобов'язаний виключити відомості про зареєстровану земельну ділянку з реєстру Державного земельного кадастру.

Таким чином, виключення відомостей з Державного земельного кадастру призведе до припинення існування земельної ділянки, як такої. Запропоновані зміни фактично надають судам право скасовувати державну реєстрацію земельної ділянки, яка зареєстрована з порушенням вимог законодавства. На практиці це може призвести до неоднозначних наслідків під час врегулювання різного роду земельних спорів.

           На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Верховній Раді України  даний законопроект повернути на доопрацювання суб'єкту законодавчої ініціативи»

 

ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 23.

 

За результатом розгляду та голосування вирішили:

 

1.       Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України «Про внесення змін до статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» (щодо врегулювання підстав скасування державної реєстрації земельної ділянки за рішенням суду)» (реєстр. № 2412), внесений народним депутатом України Голубовим Д.І», повернути на доопрацювання суб'єкту законодавчої ініціативи.

2.       Співдоповідачем із цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України визначено Голову Комітету з питань аграрної політики та земельних відносин Кутового Т.В.

 

Рішення прийнято одноголосно.

6

Розгляд питання про проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо безоплатної передачі музеям земельних ділянок у користування», внесений народними депутатами України Рабіновичем В.З., Томенком М.В., Мураєвим Є.В., Висоцьким С.В., та ін., реєстр. № 2732 від 24.04.2015 р.,  перенесено.

 

7

 

СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань харчової промисловості та торгівлі агропромисловими товарами Юрчишина П.В. про проект Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про побічні продукти тваринного походження, що не призначені для споживання людиною" щодо деяких питань поводження з продуктами тваринного походження)», внесений народними депутатами України  Левченком Ю.В.,  Головком М.Й., Іллєнком А.Ю.,  Осуховським О. І., реєстр. № 2863 від 15.05.2015 р.

В інформації зазначалось, що даним проектом пропонується внести зміни до статті 15 Закону України «Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною». Зокрема, встановлюється, що побічні продукти тваринного походження ІІ категорії можуть бути: перероблені на органічні добрива; компостовані або перетворені у біогаз; використані для фармацевтичного, хірургічного, промислового або сільськогосподарського виробництва, крім виробництва кормів; внесені в ґрунт (у випадку з гноєм) без їх обов’язкової попередньої стерилізації під тиском чи оброблення іншими рівноцінними методами. Таке оброблення пропонується проводити лише у випадках встановлення компетентним органом ризику поширення будь-яких інфекційних хвороб.

Чинний Закон України «Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною», зводить усі способи поводження з побічними продуктами тваринного походження, які належать до категорії ІІ до їх стерилізації під тиском чи оброблення іншими рівноцінними методами.  У відповідних законодавчих актах Європейського Союзу також встановлюються вимоги застосування методу переробки (стерилізації під тиском), якщо в якості вихідного матеріалу використовується матеріал категорії ІІ (глава ІІ Регламенту комісії (ЄС) № 142/2011). Разом з тим, у цьому документі зазначено, що не завжди потребує обов’язкової стерилізації під тиском або оброблення іншим рівноцінним методом гній перед внесенням його у грунт. Зазначена норма Регламенту ЄС застосовується виключно на визначених компетентним органом територіях при дотриманні встановлених ветеринарно-санітарних та екологічних вимог. За порушення цієї норми передбачені відповідні штрафи та санкції.

Тому є доцільним зберегти чинні норми щодо переробки або використання побічних продуктів тваринного походження, які належать до категорії ІІ лише після їх оброблення шляхом стерилізації під тиском або іншими рівноцінними методами, а не використовувати зазначені методи лише у випадках встановлення компетентним органом ризику поширення будь-яких інфекційних хвороб, що пропонується проектом.

Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Лапа В.І.  висловився за відхилення даного законопроекту.

 

В обговоренні взяли участь: народні депутати України – члени Комітету Бакуменко О.Б., Омельянович Д.С.

 

На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Верховній Раді України даний проект Закону  відхилити».

 

ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 23.

 

За результатом розгляду та голосування вирішили:

 

1. Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про побічні продукти тваринного походження, що не призначені для споживання людиною» щодо деяких питань поводження з продуктами тваринного походження» (реєстр. № 2863), внесений народними депутатами України Левченком Ю.В., Бубликом Ю.В.,            Головком М. Й., Іллєнком А. Ю., Марченком О.О., Осуховським О.І., за результатами розгляду у першому читанні відхилити.

2. Співдоповідачем із зазначеного питання на пленарному засіданні Верховної Ради України визначити голову Комітету з питань аграрної політики та земельних відносин  Кутового Т.В.

 

Рішення прийнято одноголосно.

 

8

 

СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань удосконалення структури державного управління у сфері агропромислового комплексу, інновацій та з питань базових галузей в агропромисловому комплексі Дідича В.В. про доопрацьований до другого читання проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо приведення законодавства у сфері насінництва та розсадництва у відповідність до європейських та міжнародних вимог)», реєстр. № 1460-1 від 24.12.2014 р.

В інформації зазначалось, що для розгляду законопроекту у другому читанні до Комітету надійшло 108 поправок суб'єктів права законодавчої ініціативи. Враховано 88 поправок, відхилено 20 поправок суб'єктів права законодавчої ініціативи.

Законопроектом забезпечується доступ вітчизняного насіння до світових ринків, надається можливість одержання статусу еквівалентності сертифікації насіння з Європейського союзу, а також удосконалюється процедура реєстрації сортів рослин. Запропонований механізм уникнення подвійної сертифікації (для насіння та садивного матеріалу, на які видано сертифікат ОЕСР або сертифікат ІСТА) забезпечить доступ вітчизняних виробників насіння та садивного матеріалу до якісних світових ресурсів насінництва та розсадництва при ввезенні їх на територію України та зменшить адміністративне навантаження під час його оформлення.

 

Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Лапа В.І.  висловився на підтримку даного законопроекту.

 

В обговоренні взяли участь: народні депутати України – члени Комітету Бакуменко О.Б.,  Мірошніченко І.В.

 

На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Верховній Раді України даний проект Закону  прийняти в другому читанні та в цілому як Закон».

 

ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 23.

 

За результатом розгляду та голосування вирішили:

 

1. Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо приведення законодавства у сфері насінництва та розсадництва у відповідність до європейських та міжнародних вимог)», реєстр. № 1460-1 від 24.12.2014 р., прийняти у другому читанні та в цілому як Закон.

2. Доповідачем із зазначеного питання на пленарному засіданні Верховної Ради України визначити голову Комітету з питань аграрної політики та земельних відносин  Кутового Т.В.

 

Рішення прийнято одноголосно.

 

9

 

СЛУХАЛИ: Інформацію народного депутата України Кучера М.І. про проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оптимізації бази оподаткування для   платників єдиного податку четвертої групи)», внесений  народними депутатами України Кучером М.І., Бакуменком О.Б.,  Юрчишиним П.В., реєстр. № 2160 від 17.02.2015 р.

В інформації зазначалось, що метою законопроекту є підтримка сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, шляхом встановлення економічно-обгрунтованого рівня оподаткування.

В обговоренні взяли участь: народні депутати України – члени Комітету Бакуменко О.Б.,  Мірошніченко І.В., Івченко В.Є., Давиденко В.М., Люшняк М.В.

 

На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати  Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики  внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття даного проекту Закону за основу і в цілому.

 

ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 20, «проти» -1 , «утрим.» - 2

 

За результатом розгляду та голосування вирішили:

 

1. Рекомендувати  Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики  внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оптимізації бази оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи)», внесений  народними депутатами України Кучером М.І., Бакуменком О.Б.,  Юрчишиним П.В., реєстр. № 2160 від 17.02.2015 р.,  за основу і в цілому.

2. Рішення  направити до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

Рішення прийнято.

10

 

СЛУХАЛИ: Інформацію народного депутата України Нестеренка В.Г. про   проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм стосовно сільгосптоваровиробників», внесений  народним депутатом України   Нестеренком В.Г.,  реєстр. № 2160-1 від 17.02.2015 р.;

В інформації зазначалось, що законопроектом пропонується пункт 2921.2  статті 2921 Податкового кодексу України викласти в новій редакції, згідно з якою при визначенні бази оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи для сільськогосподарських товаровиробників повинна застосовуватися нормативно грошова оцінка одного гектара сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень), проведена станом на 1 липня 1995 року. Згідно з чинною нормою  базою оподаткування для таких угідь  є нормативно грошова оцінка одного гектара з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного за станом на 1 січня базового податкового (звітного) року відповідно до порядку, встановленого розділом XII цього Кодексу.

 

На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати  Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики  внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про відхилення даного проекту».

 

ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 23.

 

За результатом розгляду та голосування вирішили:

 

1. Рекомендувати  Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики  внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про відхилення проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм стосовно сільгосптоваровиробників»,  внесений  народним депутатом України   Нестеренком В.Г.,  реєстр. № 2160-1 від 17.02.2015 р.

2. Рішення  направити до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

Рішення прийнято одноголосно.

 

11

 

СЛУХАЛИ: Інформацію народного депутата України Козаченка Л.П. про   проект Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про заходи щодо стабілізації платіжного балансу України відповідно до статті XII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року" (щодо забезпечення конкурентоспроможності вітчизняної продукції)», внесений  народними депутатами України Галасюком В.В., Южаніною Н.П., Антонищаком А.Ф., Козаченком Л.П. та ін., реєстр. № 2553а від 31.08.2015 р.       

В інформації зазначалось,  що законопроектом шляхом внесення змін до Закону України «Про заходи щодо стабілізації платіжного балансу України відповідно до статті XII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року» пропонується визначити, що критично важлива сировина, матеріали та напівфабрикати не належать до об’єктів оподаткування додатковим імпортним збором, а також встановити перелік кодів за УКТЗЕД зазначених товарів. Метою законопроекту є скасування додаткового імпортного збору на імпортні сировинні товари (сировину, матеріали та напівфабрикати), що використовуються українськими підприємствами для виробництва продукції.

Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Лапа В.І.  висловився на підтримку даного законопроекту.

 

На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати  Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики  внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття даного проекту Закону за основу.

 

ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 17, «проти» - 1, «утрим.» - 5.

 

За результатом розгляду та голосування вирішили:

 

1. Рекомендувати Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики  внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про заходи щодо стабілізації платіжного балансу України відповідно до статті XII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року" (щодо забезпечення конкурентоспроможності вітчизняної продукції)», внесений  народними депутатами України Галасюком В.В., Южаніною Н.П., Антонищаком А.Ф., Козаченком Л.П. та ін., реєстр. № 2553а від 31.08.2015 р.,  за основу з урахуванням висловлених зауважень.

2. Рішення  направити до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

Рішення прийнято.

 

Голова Комітету                                            Т. КУТОВИЙ

 

Секретар Комітету                                        В. ЛУНЧЕНКО

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“III сесія 8 скликання”

04 травня 2016 12:28
04 травня 2016 12:21
29 березня 2016 12:16
29 березня 2016 12:12
29 березня 2016 12:11
29 березня 2016 12:10
02 березня 2016 15:11
02 березня 2016 15:04
02 березня 2016 14:58