СТЕНОГРАМА

засідання Комітету з питань аграрної політики та земельних відносин

23 травня 2017 року

Веде засідання заступник голови Комітету БАКУМЕНКО О.Б.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Добрий день, шановні народні депутати, шановні запрошені! У нас зареєстровано 15 народних депутатів, є кворум, ще підійде чотири народних депутата. Починаємо нашу працю.

Згідно порядку денного, який вам роздано. Є у вас доповнення до порядку денного? Ні. Коли ні, то голосуємо за порядок денний. Хто – за, прошу голосувати. Хто – проти? Утримався? Прийнято.

На порядку денному проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про насіння і садівничий матеріал" (щодо забезпечення умов ефективного ведення лісового насінництва та розсадництва), поданий народними депутатами України Дзюбиком, Дирівом, Рибаком, Недавою, Єднаком та іншими (реєстраційний номер 6083, від 14.02.2017 року).

У нас Дзюбика від депутатів нема. Попросили вони, щоб ми без них розглянули. Тому спочатку надаю слово для доповіді голові підкомітету Дідичу Валентину Володимировичу.

 

ДІДИЧ В.В. Шановні колеги, шановні присутні! Ми на своєму підкомітеті порадилися і вважаємо, що законопроект потрібно підтримати, звичайно, у першому, як за основу, тоді відповідно які будуть пропозиції, бо є різні думки, Міністерство фінансів і наше профільне міністерство має пропозицію, свої бачення. Але, я думаю, що у зв'язку з непростою ситуацією, яка склалася у лісовій галузі, ми повинні підтримати у даному випадку.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Еще раз?

 

ДІДИЧ В.В. Підтримати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Народні депутати, будь ласка, Люшняк.

 

ЛЮШНЯК М.В. Шановний пане головуючий, шановні колеги народні депутати, присутні! Скажемо так, на мою думку, законопроект можна підтримати за основу в першому читанні, до другого читання доопрацювати, тут містить багато уточнень. Але у зв'язку з тим, що сьогодні у нас питаннями насінництва не займається ніяка служба, а ці повноваження в даному законі просяться передати в Держлісове… Агенцію лісових ресурсів України. Будучи неодноразово в господарствах, я бачив, що цією справою люди займаються там з ентузіазмом і це не є правильним, якщо ми сьогодні дамо і зв'яжемо насінництво лісової галузі із рослинницькою, тому що там є багато інших напрямків. Тому я вважаю даний законопроект можна підтримати, за основу, в першому читанні до другого читання доопрацювати разом з міністерством з Агенцією лісових ресурсів, з експертним середовищем. І, я думаю, що цей закон мав би бути прийнятий за основу і в цілому.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Спасибі.

Чи є у народних депутатів у кого яка думка?

У мене тут є заключення ГНЕУ, я читаю заключення ГНЕУ велике. Пишуть, відхилити, і експертна оцінка: законопроект містить ряд редакційних помилок і неузгоджень, в тому числі в частині визначення термінів та повноважень Держлісагентства. Так, збільшення переліку функцій Держлісагентства шляхом їх визначення в законі не відповідає завданням цього закону і не узгоджуються з повноваженнями, які пропонується наділити такий орган щодо видачі відповідних сертифікатів. Крім того, відповідне положення викличуть дисонанс в частині повноважень Держпродспоживслужби, якими її наділено згідно з цим законом. Також викликає питання доцільності відміни сертифіката, що засвідчує сортові якості насіння лісових рослин чи садівного матеріалу в контексті спроб  про підвищення якості таких матеріалів і збереження цінних сортів порід рослин.

Прошу,  Міністерство аграрної політики, ваша думка?

 

_______________. Доброго дня, шановні колеги, міністерство з одного боку поділяє стурбованість авторів законопроекту станом розсадництва і відновленням лісів. З іншого боку ми вважаємо, що шлях, юридичний шлях, який було обрано для врегулювання цього питання, було обрано не зовсім коректно, оскільки законопроект про насіння і садівний матеріал регулює питання насінництва сільськогосподарських культур. І там вся парадигма цього закону вона крутиться навколо сортів, авторських прав на сорти, контролю за сортами, контролю за виробництвом насіння, сертифікації насіння і так далі.

Якщо ми говоримо про насіння лісових дерев, то це мова іде про насіння дикоростучих біологічних організмів. І, відповідно, по-перше, у нас виникають великі сумніви щодо доцільності сертифікації такого насіння. По-друге, очевидно, що оскільки це питання прямо пов'язано із лісогосподарською діяльністю, то його необхідно врегульовувати в Лісовому кодексі, а не в Законі про насіння і садивний матеріал.

В зв'язку з цим міністерство вважає, що законопроект потребує настільки великого доопрацювання, що його простіше просто відхилити і написати заново і врегулювати всі питання, які потребують врегулювання. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Спасибі.

У народних депутатів, у когось є ще бажання виступити? Нема.

Є керівник… Просить народний депутат Дзюбик, щоб дали хвилину для виступу заступнику директора Державної організації "Український лісовий селекційний центр" Корнієнку Віктору Петровичу. Є такий?

 

КОРНІЄНКО В.П.  Є.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Хвилину вам.  

 

КОРНІЄНКО В.П.   Ну, якщо дуже коротко. Чому виникла необхідність створення цього закону, вірніше проекту закону. Тому що в діючому Законі про насіння і садивний матеріал практично не враховані біологічні особливості лісових дерев.

Що таке лісове насіння? Воно, дійсно лісові дерева не мають сортів, це дикоростучі рослини. Але говорити про те, що нетреба контролювати якість цього насіння, напевно, це не коректно. Тому що, якщо взяти той же європейський досвід, в країнах Балтії з елітного лісового насіння створюється десь 50 відсотків лісів, які вони відновлюють. 

Що стосується України, то в основному лісове насіння у нас десь в рік заготовлюється 1 мільйон  кілограм лісового насіння різних видів, і це насіння заготовляють здебільшого державні підприємства Державного агентства лісового господарства для використання власного. Але формується ринок,  він починає з'являтись, це ринок не тільки між державними підприємствами, а муніципальної формою власності лісогосподарські підприємства,  приватні підприємці, які теж починають заготовляти це насіння. А якість насіння, якщо взяти агронома, то його помилка буде видна не в  цей же рік, а в наступний.  Помилка якості насіння, з якого  буде створено ліс, якщо подивитись на помилку лісівника, це буде 30-40 років. Тому якість насіння – це дуже важливо. 

І все-таки…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Закінчуйте доповідь, коротше, закінчуйте, вже 2 хвилини. Що основне?         

 

КОРНІЄНКО В.П. Все-таки Державне агентство  лісових ресурсів і селекційний центр хотіли би просити народних депутатів підтримати цей законопроект.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, у нас з вами така дилема: з однієї сторони, підкомітет прийняв рішення підтримати, народний депутат, наш колега пан Люшняк, також, він  розуміється в насінництві. Міністерство аграрної політики на сьогоднішній день висловлює свою позицію тому, що є серйозні зауваження, і що більш правильно було би написати новий законопроект. Головне науково-експертне управління  Верховної Ради дає тон, що в законопроекті  багато юридичних помилок, і він на сьогоднішній  день  не кореспондується з базовими законопроектами. Тому давайте ми приймемо рішення, як воно… більшістю, ставлю по  порядку надходження від народного депутата, голови підкомітету Дідича і Люшняка підтримати в першому читанні.

Хто за цю пропозицію. Рахуйте.

 

_______________. Вісім.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Вісім.

Хто –  проти?  Утрималось?

 

______________.  Чотири.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Чотири. Рішення прийнято. Вісім, закон підтримано в першому читанні. Але, я думаю, що до другого читання  треба його  дуже ошліфувати і зробити його таким, щоб він  відповідав, дійсно, всім вимогам. Спасибі.

Друге питання порядку денного. У нас законопроект номер 5667 про виноград та виноробну продукцію, поданий народним депутатом України Урбанським. За підписом народного депутата Урбанського надійшов лист щодо прохання не розглядати законопроект (реєстраційний номер 5667) без його участі та  перенести розгляд законопроекту на інше засідання комітету. Думаємо, ми тут таку думку народного депутата підтримаємо.

Третій законопроект. Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про державне регулювання виробництва  і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" щодо виробництва алкогольних напоїв і спирту солодового, поданий народними депутатами України Давиденком, Бакуменком, Кучерем, Бриченком, Мірошніченком, Кулінічем, Люшняком, Шаховим та іншими. Реєстраційний номер 6075, від 10.02.17 року.

Доповідає народний депутат України Давиденко Валерій  Михайлович… Миколайович.

 

ДАВИДЕНКО В.М. Ну, тут, Олександр Борисович,  поступила від колег народних депутатів пропозиція  поставити на голосування без обговорення.

Ну, я можу… ну тобто законопроект  спрямований на  розв'язання проблем по переробці  сільськогосподарської продукції рослинництва в Україні, збільшення переробки… спирт солодовий у нас є, на сьогоднішній день   є в продажі всякі солодухи і так далі, тобто ми, скажемо так, той тіньовий обіг цього  продукту виводимо просто в нормальний цивілізований ринок країни. (Шум у залі)

Основні положення закону. Новий термін "спирт солодовий", а саме спирт солодовий – це спирт, отриманий шляхом дистиляції збродженого сусла або пива за спеціальною технологією із можливою подальшою витримкою в дубовій тарі не менше 3-х років для виробництва алкогольних напоїв, в тому числі віскі. 

Якщо якісь запитання по технології, можу сказати, що  питання там технологічного сусла або приготування борди на сьогоднішній день виготовляється, в   борду ми добавляємо штучні ферменти, як розщепляють крохмаль.    Якщо ми говоримо про солодові спирти, то ми цього штучного ферменту добавляти не будемо тому що він є при  проростанні, приготуванні солоду. Тому…

І плюс наступне таке наступне питання також, яке ми вирішуємо, що коли наші пивовари виготовляють безалкогольне пиво, там є спеціальна мембранна технологія і водно-спиртовий розчин залишається на заводах, потім якось його там продають, хімічать і так далі. Тому ми теж це питання можемо вирішити і тим самим збільшити і переробку зернових в країні, і створення нових робочих місць, знову таки імпортозаміщення і так далі. 

Тому пропоную до законопроекту немає заперечень ГНЕУ, Комітету  антикорупційного, пропоную прийняти в першому читанні за основу та в цілому. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Спасибі.

Голова підкомітету Юрчишин Петро Васильович.

 

ЮРЧИШИН П.В. Шановні народні депутати, представники уряду, експерти, запрошені! Підкомітет з питань харчової промисловості розглянув даний законопроект і рекомендує прийняти його в першому читанні і за основу. Я хочу сказати,  що нам пора  навчитись виготовляти якісну, з якісної сировини якісні в тому числі і продукти алкогольні, а сьогодні це буде  сировина для виготовлення  якісного віскі.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Пропозиції від Міністерства аграрної політики.

 

_______________. Доброго дня! Міністерство аграрної політики, загалом позитивно оцінюючи проект закону, єдине висловлює деякі технічні зауваження стосовно необхідності внесення змін до Закону про ліцензування і доповнити цей закон. З огляду на викладене вважаємо, що закон може бути прийнятий з подальшим доопрацюванням відповідно до Закону про ліцензування.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Поступила пропозиція від народних депутатів і голови підкомітета підтримати законопроект в першому читанні за основу. Позиція Міністерства аграрної політики теж така. Прошу народних депутатів проголосувати. Хто за таку пропозицію, прошу голосувати. Проти? Утримались?

 

______________. Один.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Хто – проти?

 

______________. Олександр Борисович, Леонід Петрович як людина дуже скромна, але талановита, хотів просто виступити. Але, оскільки я вперед як би нахилився, то ви його руку не побачили. Тому я хочу…

(Загальна дискусія)

 

КОЗАЧЕНКО Л.П.  Ні, я не хотів виступати, я хотів тільки одне застерегти. Що в принципі тут є профільна асоціація, яка дуже переймалась цим питанням, вона підходила двічі до мене і сказали, що цей закон приймати треба, але, є проблема в тому як він виписаний. Якщо розробити так як в цьому законі прописано то ми будемо пити шмурдяк зроблений, це їхні слова, із невідомо чого, із, скажемо, з добавками смакових якихось інгредієнтів і так далі. Для того, щоб… Є в Європі такий самий закон, його треба було ідентифікувати, переписати. Бо ми створюємо проблему. З одного боку треба це вирішувати, з іншого боку ми прописали це не так як прописано в нормативних законах Європейського Союзу і це дасть можливість недоброчесним виробникам продукції дуже зловживати. Тому я прошу, щоб виступив представник асоціації і сказав коротко, в чому проблема. Вони не проти цього рішення. Але там є дуже суттєві…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Леонід Петрович, у нас на сьогоднішній день…

 

КОЗАЧЕНКО Л.П.  Ну, проголосували, значить проголосували.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Ні. Ні.

 

КОЗАЧЕНКО Л.П.  Але це треба врахувати…

 

______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні. Зараз є…

 

_____________. (Не чути)

 

КОЗАЧЕНКО Л.П.  Там треба статті скасовувати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ще ніхто не давав… Стоп! По одному. Леонід Петрович, закінчуйте.

 

______________. Ми за основу проголосували.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Ще раз. Ще раз. Ми процедуру витримали. Як народні депутати висказали свої зауваження. Міністерство аграрної політики.  Я не бачу у себе ні листа, нічого, на якій би ссилалася асоціація. Не поданий до мене… Це у вас. Я його не бачив. Я не бачив цього листа в комітеті. Це перше.

Ми, Леонід Петрович, наша політика комітету, ми завжди даємо слово асоціаціям, національній, а особливо ті, які представляють сегмент ринку. Це наша позиція. Давайте зробимо вже так. Ми проголосували, зробили  процедуру. Але ми можемо  з вами до другого читання зробити все належне, щоб зробити цей законопроект, щоб він відповідав і нормам, да, і нормам  європейським, і поданий народними депутатами. Тому спасибі вам, і в етом плані я за підтримку асоціації.

Слідуюче питання, я помилку допустив, бо Урбанський подав нам прохання, але я не поставив на голосування. Прошу поставити на голосування перенесення законопроектна про вино, те, що ми з вами прийняли.

Хто за те, щоб перенести розгляд цього законопроекту, прошу проголосувати. За?  До того, щоб був по просьбі народного депутата. Проти? Утримались? Одноголосно.  Спасибі вам.

Я прошу секретаріат, цю, коли є така бумага, у нас такий лист від асоціації, створити робочу групу і максимально вивірити всі ці питання, і включити туди представників асоціації виноробів, щоб ми разом зробили цей  законопроект, ну, найбільш грамотний.

 

 _______________. Ми не головні.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. А, ми неголовні. А, так тим паче. Тим паче, що ми не головні, ми даємо своє вето.  Спасибі.

Далі, у нас…

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Да. Це і буде. Так.

Ідемо далі, у нас на порядку денному питання, проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Митний тариф" щодо створення умов для поліпшення племінних і продуктивних якостей тварин, підвищення економічної ефективності та конкурентоспроможності тваринницької галузі, поданий народними депутатами України Ляшком, Галасюком, Вовком, Лозовим, Мосійчуком, Кришиним, Козаченком, Бакуменком, Антонищаком, ще багато, група народних депутатів (реєстраційний номер 6044, від 07.02.2017 року).

За підписом народного депутата Галасюка надійшов лист щодо прохання розглянути законопроект без його участі. Тому для доповіді слово надається голові підкомітету Юрчишину Петру Васильовичу, прошу вас.

 

ЮРЧИШИН П.В. Шановні народні депутати, представники уряду, експерти, запрошені! Підкомітет з питань харчової промисловості розглянув даний законопроект щодо внесення змін до законодавства України про митний тариф, створення умов для поліпшення племінних і продуктивних якостей тварин, підвищення економічної ефективності та конкурентоспроможності у тваринницькій галузі, поданий народними депутатами Ляшком та Галасюком (реєстраційний номер 6044). Головним з опрацювання є Комітет з податкової та митної політики.

Хочу звернути вашу увагу на те, що на сьогодні в Україні дуже мало племінних господарств, недостатньо ведеться науково-дослідна робота, а козівництво, як предмет, читається тільки в Харківській зооведкакадемії. Кози, які більш-менш відповідають статусу племінних, коштують, напевно, дуже дорого. І ввезення на територію України племінних чистопородних коней, великої рогатої худоби, свиней та овець не обкладається митом, а от про кіз, я хочу сказати, напевно і забули. І в цьому законопроекті необхідно саме виправити цю помилку.

Отже, в законопроекті шляхом внесення змін до митного тарифу України, встановлено Законом України "Про митний тариф", пропонується встановити нульову пільгу і повну ставку ввізного мита стосовно чистопородних племінних кіз. Замість діючого щодо них пільгової і повної відставки ввізного мита у розмірі 2 відсотка, з метою забезпечення умов для підвищення економічної ефективності та конкурентоспроможності в галузі тваринництва, зокрема, створення високопродуктивного поголів'я кіз, реалізація законопроекту дозволить забезпечити розвиток племінної справи у тваринництві і, головне, підтримує фермера на селі.

Тож підкомітет з питань харчової промисловості пропонує комітету рекомендувати Верховній Раді України законопроект номер 6044 прийняти в цілому як закон.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Спасибі,  Петро Васильовичу.

Міністерство аграрної політики, ваша точка зору.

 

_______________. Міністерство аграрної політики вважає, що прийняття даного проекту закону забезпечить розвиток племінної справи і буде корисно для взагалі галузі тваринництва, тому ми підтримуємо цей проект закону.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Народні депутати, прошу Давиденко.

 

ДАВИДЕНКО В.М. Друзі, я вам хочу сказати, що на племінну справу цей закон ніяк не вплине. У нас є асоціація "Укрплемобєднання", якому в принципі було, скажемо так, делеговані ці повноваження, на сьогоднішній день якогось єдиного реєстру по спермопродукції воно не існує. Воно до нас заїжджає, якщо хтось не знає, то літаками в маленьких чемоданчиках, потім таким же чином розповсюджується. Тому ми і бачимо, що у нас немає породи і так далі.

Я, зрозуміло, що підтримую цей законопроект. Але, якщо ми говоримо по племінній справі, то міністерству було б бажано зайнятись цим питанням, і на базі державних підприємств, які на сьогоднішній день існують в структурі Міністерства аграрної політики просто цим питанням зайнятись, контролювати і таким чином все-таки племінну справу підняти на той рівень, який потребує Україна.

А взагалі то хочу вам сказати, два відсотки, в селі кажуть, якщо в селі ходить коза, то це в принципі рахується не зовсім хорошо, тому що коза – це  признак бідності. Тому займатися треба великою рогатою худобою. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Спасибі.

Те питання, яке зараз підняв Давиденко, воно значно ширше. І, коли ми вже знаємо, що раніше був і Закон про племінну справу і була програма підтримки по всім галузям тваринництва, і були племоб'єднання, які працювали як на теренах країни, так і в кожній області практично, зараз ця робота занедбана. Я не бачу, як працює в цьому сенсі наука наша, як працюють племінні ресурси. Тому я підтримую повністю цей законопроект.     

Але, Валерій Миколайович, я думаю, давайте, у нас фахові люди всі зібрались, давайте ми, народні депутати, зробимо хороший законопроект і підтримаємо племінну  справу в  Україні, бо вона вже занедбана.  Я рахую, що скоро вже залишиться, що своїх племінних ресурсів  майже вже не буде в цій країні і будемо працювати тільки на імпорт. Тому це питання дуже важливе, і я так думаю, давайте,  народні депутати, зробимо з вами хорошу справу, зробимо законопроект разом з Міністерством аграрної політики і підтримується. А так пропозиції тільки підтримати.

Прошу проголосувати за підтримку в першому читанні цього проекту закону.  Хто – за? 

 

_______________. За основу і в цілому.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. За основу і в цілому, так? Давайте, давайте, так.

Поступила пропозиція підтримати за основу і в цілому і рекомендувати далі підтримувати.  Хто –  за?  Проти?  Утримався? Одноголосно. Спасибі вам.

Далі у нас питання – проект Закону про внесення змін до Закону  України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" щодо врегулювання окремих питань  господарської діяльності на території проведення антитерористичної операції, поданий народним депутатом  України Єфімовим (реєстраційний номер 5648). 

Народного депутата, автора законопроекту Єфімова немає на розгляді. Тому цей законопроект, підтримую питання  зняти з розгляду, як немає цього народного депутата, буде  народний депутат  і будемо розглядати.  Хто –  за, прошу голосувати.

 

_______________. Можна ж без участі.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Ні-ні, я не за це. І далі ж, я чому це і кажу, далі – другий законопроект (альтернативний) за підписом народного депутат Веселової прохання зняти з розгляду законопроект 5648.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Вона написала листа. Ми з вами…  перший законопроект – немає Єфімова, а інший є лист  автора  законопроекту альтернативного зняти з розгляду.

 

_______________. Єфімов  теж знятий з розгляду?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Ні. Я зараз кажу, що  народного депутата Єфімова зараз для доповіді немає, я з ним розмовляв, він повинен був доповісти законопроект.

 

_______________. Ми не головний комітет.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ми не головний комітет, я це розумію. І далі був у нас альтернативний. Так от, на альтернативний прийшов лист від народного депутата Веселової, що вона просить зняти його з розгляду, Єфімова нема у нас на засіданні. Ми не головний комітет. Тому прошу перенести це питання, все, підтримати таке питання. Далі вийдемо і проголосуємо.

Хто – за  перенести? Проти? Утрималося? Спасибі, рішення прийнято.

І у нас з вами в "Різному" є питання про утворення робочої групи при Комітеті Верховної Ради України з питань агарної політики та земельних відносин з доопрацювання проекту Закону України про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції.

Ми з вами приймали, рекомендували Верховній Раді цей законопроект в першому читанні, там було багато зауважень до нього. Тому ми прийняли рішення комітету створити робочу групу. Зараз робоча група створена, в роздаткових матеріалах є. Робочою групою пропонується обрати головою Бакуменка, заступником Мушака і заступником голови Ковальову, заступника міністра аграрної політики. І до складу робочої групи включити фахівців, помічників народних депутатів за списками. І є якісь ще доповнення в цьому, прошу Люшняк Микола Володимирович, будь ласка.

 

ЛЮШНЯК М.В. Олександр Борисович, якщо з вашого дозволу, можна запропонувати Івченка Вадима Євгеновича, так як він на виставці в минулому році доповідав цілу панель по темі органіки, я думаю, що він компетентний. Якщо можна. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Нема питань. Івченко, нема зауважень у вас? Івченка Вадима Євгеновича в робочу групу.

Хто ще, є запитання? Ні, Мушак там є, куди він дінеться.

Я вам що скажу, ми ж в червні будемо розглядати, я надіюсь, я поставив перед Головою Верховної Ради від імені комітету пропозицію, щоб розглянули, бо це дуже важливий законопроект. Дійсно, щоб ми дали змогу почати серйозний процес органічного виробництва на Україні.

 

_______________. Я б тоді рекомендував Федора Федоровича Негоя, він цими питаннями володіє і займається.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Федір Федорович, нема зауважень у вас проти вашої кандидатури?

 

_______________. Федір Федорович!

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. В робочу групу народного депутата Негоя ще по органічному виробництву. (Шум у залі)  Є. Включаємо.

Хто на те, щоб створити… цю таку робочу групу проголосувати з доповненнями  народних депутатів? Хто ще?

 

______________.  (Не чути)

 

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Мірошніченко?  Включити Мірошніченка Івана, теж народного депутата. Хто за такий склад робочої групи, прошу голосувати. Проти? утримався?  Спасибі. Прийнято.

Є ще у когось якісь виступи?   Все? Тоді порядок денний вичерпано. Всім… А, народний депутат Бриченко, півхвилини.  Ігор.

 

БРИЧЕНКО І.В  Олександр Борисович! Шановні колеги! пропоную відпрацювати, ну подумати: або ми створимо робочу групу, або звернемося до компетентних органів по питанню… зараз участилися… ну ми отримуємо   всі від наших АТОшників є прохання втрутитися, тому що… ну не назву аферистами,  "аферюгами", які користуються захопленням землі АТОшників, які своєю кров'ю  захищали і отримали цю землю. Я думаю, нам нада над цим  відпрацювать, тому що це вже набирає масштабність. Нада на корню це діло зарубать і не дать можливість, щоб аферисти втручалися і не давали можливість використати АТОшнику свою землю. Є такі моменти. І прошу, будь ласка,  підтримати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Давиденко.

 

ДАВИДЕНКО В.М. Ігор Віталійович, я можу сказати, що  я  цей проблематикою постійно займаюся. В кожнмоу районі є Спілки АТОШників, і ми там допомагаємо їм робити як би там, ну питання  в  принципі місцеве, аферисти до них підкатують, але ми збираємо  хлопців, просто їм, ну так сказать, пояснюємо порядок, запрошуємо  представника Держгеокадастру в районі, і  він відповідно, так сказать, уже ж там дивиться, підбирає їм землю. А далі накази і вперед. Тому я… я не думаю, що це… (Шум у залі)

 

______________.  (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я почув.

Івченко, народний депутат.

 

ІВЧЕНКО В.Є. Шановні колеги, хочу підтримати колегу Бриченка. На моє переконання,  ми маємо  відпрацювати як комітет,  вислухати ті пропозиції, покласти в законопроект і швидко прийняти, для того, щоб не було у нас скарг. Бо ви знаєте, питання піднімав колега Мушак, що відбувається з видачею актів ОСГ для атошників, що відбувається з захопленням землі, що відбувається з тим, що їм не дають використати, що відбувається з затягуванням процесу з оформленням їм земель.

Тому, я думаю, ми маємо вислухати, всі ці проблеми переписати і спокійно викласти в законопроект. Я тут повністю підтримую, якщо ви організуєте круглий стіл, щоб ми зрозуміли проблематику. Бо правильно сказав колега Давиденко, що в кожному регіоні вона різна, давайте вивчимо, покладемо і буквально через тиждень ми цей закон напрацюємо і відправимо. Нам потрібно працювати над земельними законами. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Немає питання, я двома руками за.

Але, що підтримує ще, це зробити круглий стіл, але давайте зробимо листа від комітету на Авакова, на  міністра внутрішніх справ, з конкретним переліком тих питань, які вже є. Що в такому-то регіоні, там-то і там, виникло таке питання, просимо втрутитись в ситуацію і згідно… навести порядок. А разом з тим проводимо круглий стіл, те, що запропонував Івченко, дуже правильно. Я прошу пана Кулініча як голову підкомітету підключитись під цю проблему теж і після такого круглого стола зробити законопроект, він не такий вже буде ,великий як на мене. Але…

(Загальна дискусія)

Давайте подумаємо, послухаємо людей.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Добре, я почув. Давайте, тоді готуємо листа на Авакова…

 

_______________. І на прокуратуру теж.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  З питаннями, да, на Авакова…

 

_______________. На всі компетентні органи…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  І міністра аграрної політики, два у нас получається: Аваков і міністр аграрної політики… В листі написати, які є случаї і що треба втрутитись, куди. Все.

Добре. Спасибі всім. Ми все порядок денний вичерпано, засідання закрито комітету.

 

 

 
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку