Протокол № 19, 15.09.2015
02 березня 2016, 14:58
КОМІТЕТ З ПИТАНЬ АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ
ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН
Протокол № 19 від 15 вересня 2015р.
Засідання Комітету
вул. Грушевського, 5, конференц-зала, 14.00 год.
ГОЛОВУЄ: Голова Комітету – Кутовий Т.В.
Присутні: народні депутати України - члени Комітету: Бобов Г.Б., Бриченко І.В., Дідич В.В., Дмитренко О.М., Заболотний Г.М., Івченко В.Є., Козаченко Л.П., Кузьменко А.І., Корнацький А.О., Кучер М.І., Лунченко В.В.,Лабазюк С.П., Люшняк М.В., Мартиняк С.В., Мірошніченко І.В., Мушак О.П., Негой Ф.Ф., Нестеренко В.Г., Омельянович Д.С., Петьовка В.В., Юрчишин П.В.
Відсутні: народні депутати України – члени Комітету: Бакуменко О.Б., Вадатурський А.О., Вітко А.Л., Давиденко В.М., Добкін Д.М., Кіт А.Б., Кулініч О.І., Хлань С.В.
Від секретаріату Комітету присутні: завідувач секретаріату Комітету Змій Ю.М., головні консультанти: Коляда О.М., Чернишенко І.І., Гаркавенко Ю.М., Жидков О.Є., Боремська З.В., Шумейко С.Г., Корякіна І.І., старший консультант Кантур С.В.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Про проект Закону України «Про внесення змін до Земельного кодексу України (щодо удосконалення механізму передачі земельних ділянок, відчужених для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності), II читання, реєстр. № 1270 від 05.12.2014 р.;
2. Про проект Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про особисте селянське господарство" (щодо окремих прав особистих селянських господарств та органів місцевого самоврядування)», внесений народними депутатами України Вадатурським А.О., Мушаком О.П., Медуницею О.В., Курячим О.П., реєстр. № 2936 від 21.05 .2015 р.;
3. Про проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції в агропромисловому комплексі», внесений народними депутатами України Мушаком О.П., Бакуменком О.Б., Кучером М. І., Кулінічем О.І., Лабазюк С.П., Мірошніченком І.В., Івченком В.Є., Кривенком В.В., Опанасенком О.В., Козаченком Л.П., Хланєм С.В., реєстр. № 2558а від 31.08.2015р.;
4. Про проект Закону України «Про внесення змін до статті 79-1 Земельного кодексу України (щодо спрощення порядку формування земельних ділянок)», внесений народними депутатами України Антонищаком А.Ф., Батенком Т.І., Мусієм О.С., Матківським Б.М., Добродомовим Д.Є., Євлаховим А.С., Горватом Р.І., Пацканом В.В., реєстр. № 2304а від 06.07.2015 р.;
5. Про проект Закону України «Про внесення змін до статті 255 Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування води, що використовується для гідротехнічної меліорації земельних ділянок сільгосппризначення», внесений народними депутатами України Хланєм С.В., Гордєєвим А.А., реєстр. № 2088а від 16.06.2015 р.;
6. Про проект Закону України «Про внесення змін до статті 197 Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування операцій з транспортування та ввезення на митну територію живих тварин для зоопарків», внесений народним депутатом України Ільюком А. О., реєстр. № 2108а від 17.06.2015 р.;
7. Про проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оподаткування податком на додану вартість операцій із ввезення на митну територію рідкісних і таких, що перебувають під загрозою зникнення, видів тварин)», внесений народними депутатами України Кобцевим М.В., Шиньковичем А.В., Мацолою Р.М., Чекітою Г.Л., Антонищаком А.Ф., Тригубенком С.М., Давиденком В.М. та ін. , реєстр. № 2108а-1 від 18.06.2015р.;
8. Про проект Закону України «Про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо створення стабільних умов оподаткування для залучення інвестицій у агропромисловий комплекс України», внесений народним депутатом України Левченком Ю.В., реєстр. № 2136а від 19.06.2015 р.
1
СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань земельних відносин Корнацького А.О. про доопрацьований до другого читання проект Закону України «Про внесення змін до Земельного кодексу України (щодо удосконалення механізму передачі земельних ділянок, відчужених для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності), реєстр. № 1270 від 05.12.2014 р.
В інформації зазначалось, що законопроектом пропонується доповнити статтю 122 Земельного кодексу України новою частиною у якій визначити, що земельні ділянки, що вилучаються, викуповуються або примусово відчужуються для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, надаються у користування для цих потреб органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, які прийняли рішення про їх вилучення, викуп або примусове відчуження.
До другого читання народними депутатами України було внесено 5 пропозицій, з яких враховано 4, відхилено 1.
Голова Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру Мартинюк С.П. висловився на підтримку даного законопроекту.
В обговоренні взяли участь: народні депутати України – члени Комітету Люшняк М.В., Івченко В.Є., Заболотний Г.М.
На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Верховній Раді України доопрацьований з врахуванням пропозицій та поправок суб’єктів права законодавчої ініціативи даний законопроект прийняти в другому читанні та в цілому як Закон».
ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 21; «утрим.» - 1
За результатом розгляду та голосування вирішили:
1. Рекомендувати Верховній Раді України доопрацьований з врахуванням пропозицій та поправок суб’єктів права законодавчої ініціативи проект Закону України «Про внесення змін до Земельного кодексу України (щодо удосконалення механізму передачі земельних ділянок, відчужених для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності), реєстр. № 1270 від 05.12.2014 р., прийняти в другому читанні та в цілому як Закон України.
2. Доповідачем із зазначеного питання на пленарному засіданні Верховної Ради України визначити Голову Комітету Кутового Т.В.
Рішення прийнято.
2
СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань земельних відносин Корнацького А.О. про проект Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про особисте селянське господарство" (щодо окремих прав особистих селянських господарств та органів місцевого самоврядування)», внесений народними депутатами України Вадатурським А.О., Мушаком О.П., Медуницею О.В., Курячим О.П., реєстр. № 2936 від 21.05 .2015 р.
В інформації зазначалось, що метою законопроекту є встановлення процедури примусового відчуження (припинення права власності) на земельні ділянки, надані для ведення особистого селянського господарства та на інші об'єкти нерухомого майна, які розміщені на цих земельних ділянках.
Припинення права власності на земельні ділянки та майно, що на них розміщене, пропонується здійснювати за ініціативою органів місцевого самоврядування, які повинні звернутися з позовом до адміністративного суду у разі, якщо власник використовує земельну ділянку або її частину за нецільовим призначенням чи не використовує земельну ділянку за цільовим призначенням терміном понад 1 календарний рік, або у разі припинення ним ведення особистого селянського господарства.
Також доповідачем було зазначено, що передбачена законопроектом процедура відчуження земельних ділянок та майна, що на них розмішене, суперечить положенням статті 41 Конституції України у якій визначено, що право приватної власності є непорушним, а прийняття законопроекту призведе до обмеження права громадян володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю. Комітет Верховної Ради України з питань правової політики та правосуддя у висновку від 02 вересня 2015 року зазначив, що цей проект закону містить норми, які суперечать положенням Конституції України. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 94 Регламенту Верховної Ради України, це є підставою для повернення законопроекту без його включення до порядку денного та розгляду на пленарному засіданні.
На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Верховній Раді України даний законопроект повернути суб’єктам права законодавчої ініціативи без включення його до порядку денного та розгляду на пленарному засіданні Верховної Ради України».
ГОЛОСУВАННЯ: «за» -22.
За результатом розгляду та голосування вирішили:
1. Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про особисте селянське господарство" (щодо окремих прав особистих селянських господарств та органів місцевого самоврядування)», внесений народними депутатами України Вадатурським А.О., Мушаком О.П., Медуницею О.В., Курячим О.П., реєстр. № 2936 від 21.05 .2015 р., повернути суб’єктам права законодавчої ініціативи без включення його до порядку денного та розгляду на пленарному засіданні Верховної Ради України.
2. Направити висновки Комітету Верховної Ради України з питань правової політики та правосуддя від 02 вересня 2015 року та Комітету Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин від 15 вересня 2015 року Голові Верховної Ради України Гройсману В.Б. для прийняття рішення щодо повернення проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про особисте селянське господарство" (щодо окремих прав особистих селянських господарств та органів місцевого самоврядування)» ( реєстр. № 2936) суб’єктам права законодавчої ініціативи без включення його до порядку денного та розгляду на пленарному засіданні Верховної Ради України.
Рішення прийнято одноголосно.
3
СЛУХАЛИ: Інформацію народного депутата України Мушака О.П. про проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції в агропромисловому комплексі», внесений народними депутатами України Мушаком О.П., Бакуменком О.Б., Кучером М. І., Кулінічем О.І., Лабазюком С.П., Мірошніченком І.В., Івченком В.Є., Кривенком В.В., Опанасенком О.В., Козаченком Л.П., Хланєм С.В., реєстр. № 2558а від 31.08.2015р.
В інформації зазначалось, що законопроектом пропонується переглянути окремі процедури та дозволи в агропромисловому комплексі, регуляторні механізми яких застаріли, дублюють одна одну або не відповідають міжнародним зобов’язанням України та скасувати або обмежити дію 22 дозвільних процедур і вимог щодо здійснення господарської діяльності, а також обмежити повноваження окремих державних органів щодо функцій державного контролю.
Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Лапа В.І. висловився на підтримку даного законопроекту.
В обговоренні взяли участь: народні депутати України – члени Комітету Люшняк М.В., Дідич В.В., Івченко В.Є., Лабазюк С.П., Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Глущенко С.М.
На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Верховній Раді України даний законопроект прийняти за основу та при підготовці до другого читання скоротити строки подання пропозицій і поправок до другого читання».
ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 12.
За результатом розгляду та голосування вирішили:
1. Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції в агропромисловому комплексі», внесений народними депутатами України Мушаком О.П., Бакуменком О.Б., Кучером М. І., Кулінічем О.І., Лабазюк С.П., Мірошніченком І.В., Івченком В.Є., Кривенком В.В., Опанасенком О.В., Козаченком Л.П., Хланєм С.В., реєстр. № 2558а від 31.08.2015р., прийняти за основу та при підготовці до другого читання скоротити строки подання пропозицій і поправок до другого читання.
2. Співдоповідачем із зазначеного питання на пленарному засіданні Верховної Ради України визначити Голову Комітету Кутового Т.В.
Рішення прийнято.
4
СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань земельних відносин України Корнацького А.О. про проект закону України «Про внесення змін до статті 79-1 Земельного кодексу України (щодо спрощення порядку формування земельних ділянок)», внесений народними депутатами України Антонищаком А.Ф., Батенком Т.І., Мусієм О.С., Матківським Б.М., Добродомовим Д.Є., Євлаховим А.С., Горватом Р.І., Пацканом В.В., реєстр. № 2304а від 06.07.2015 р.
В інформації зазначалось, що законопроектом пропонується викласти в новій редакції статтю 79-1 Земельного кодексу України та надати можливість передачі у власність та користування земельних ділянок державної та комунальної власності, які вже передавались в користування, а також тих, які знаходяться у фактичному користуванні без розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, в натурі (на місцевості).
В обговоренні взяли участь: народні депутати України – члени Комітету Люшняк М.В., Нестеренко В.Г., Омельянович Д.С.
Під час обговорення народні депутати України – члени Комітету зауважили наступне. Вказана норма дублює діючу норму п. 2 Розділу VII Закону України «Про Державний земельний кадастр», якою встановлено, що земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера. У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності).
Що стосується надання можливості передачі земельних ділянок державної та комунальної власності, за технічною документацією із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, в натурі (на місцевості) «у випадку, коли ці земельні ділянки фактично використовуються юридичними чи фізичними особами», то запропонована норма є по своїй суті самовільним зайняттям земельної ділянки і узаконення його є недопустимим.
Також було відмічено, що запропоновані авторами правові підстави формування земельних ділянок в процесі розмежування земель державної та комунальної власності не узгоджуються з положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» від 6 вересня 2012 року № 5245-УІ, яким встановлено, що з дня набрання чинності цим законом землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими. Крім того, що стосується розробки «проектів землеустрою щодо створення нових та впорядкування існуючих землеволодінь та землекористувань», то такий вид документації із землеустрою виключений із переліку проектів землеустрою змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації із землеустрою» від 02 червня 2015 року № 497-VIIІ.
Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Лапа В.І. та Голова Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру Мартинюк С.П. висловилися за відхилення даного законопроекту.
На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Верховній Раді України даний законопроект відхилити».
ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 21; «утрим.» - 1.
За результатом розгляду та голосування вирішили:
1. Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України «Про внесення змін до статті 79-1 Земельного кодексу України (щодо спрощення порядку формування земельних ділянок)», внесений народними депутатами України Антонищаком А.Ф., Батенком Т.І., Мусієм О.С., Матківським Б.М., Добродомовим Д.Є., Євлаховим А.С., Горватом Р.І., Пацканом В.В., реєстр. № 2304а від 06.07.2015 р., відхилити.
2. Співдоповідачем із зазначеного питання на пленарному засіданні Верховної Ради України визначити Голову Комітету Кутового Т.В.
Рішення прийнято.
5
СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань економічної і фінансової політики в агропромисловому комплексі Козаченка Л.П. про проект Закону України «Про внесення змін до статті 255 Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування води, що використовується для гідротехнічної меліорації земельних ділянок сільгосппризначення», внесений народними депутатами України Хланєм С.В., Гордєєвим А.А., реєстр. № 2088а від 16.06.2015 р.
В інформації зазначалось, що законопроектом передбачається шляхом внесення змін до підпункту 255.4.10. пункту 255.4. та підпункту 255.11.11. пункту 255.11. статті 255 ПК України не справляти ренту плату за спеціальне використання води, що використовується сільгосптоваровиробниками (юридичними особами) та фізичними особами – членами особистого селянського господарства для гідротехнічної меліорації земельних ділянок сільськогосподарського призначення, в тому числі для поливу зрошуваних або зволоження осушених земель, а також поливу городів, садів і богарних земель. Таким чином, планується встановити сприятливий податковий режим для сільгосптоваровиробників, які у своїй виробничій діяльності використовують гідротехнічну меліорацію земельних ділянок сільськогосподарського призначення.
В обговоренні взяли участь: народні депутати України – члени Комітету Заболотний Г.М., Бриченко І.В., Івченко В.Є., Омельянович Д.С.
На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття у першому читанні даного проекту Закону».
ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 21; «утрим.» - 1.
За результатом розгляду та голосування вирішили:
1. Рекомендувати Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття у першому читанні проекту Закону України «Про внесення змін до статті 255 Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування води, що використовується для гідротехнічної меліорації земельних ділянок сільгосппризначення», реєстр. № 2088а від 16.06.2015 р., внесений народними депутатами України Хланєм С.В., Гордєєвим А.А.
2. Дане рішення направити до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
Рішення прийнято.
6-7
СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань економічної і фінансової політики в агропромисловому комплексі Козаченка Л.П. про проекти законів України: «Про внесення змін до статті 197 Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування операцій з транспортування та ввезення на митну територію живих тварин для зоопарків», внесений народним депутатом України Ільюком А. О., реєстр. № 2108а від 17.06.2015 р. та «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оподаткування податком на додану вартість операцій із ввезення на митну територію рідкісних і таких, що перебувають під загрозою зникнення, видів тварин)», внесений народними депутатами України Кобцевим М.В., Шиньковичем А.В., Мацолою Р.М., Чекітою Г.Л., Антонищаком А.Ф., Тригубенком С.М., Давиденком В.М. та ін. , реєстр. № 2108а-1 від 18.06.2015р.
В інформації зазначалось, що законопроектом пропонується доповнити новим пунктом 24 статтю 197 Податкового кодексу України, згідно з яким звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з транспортування та ввезення на митну територію України живих тварин за кодами згідно з УКТ ЗЕД 0106 (зокрема приматів, дельфінів, тюленів, рептилій, хижих птахів, папугоподібних, страусів, голубів, комах тощо), що здійснюються зоологічними парками загальнодержавного значення (зоопарками) відповідно до Європейської програми зі збереження та розмноження рідкісних і таких, що перебувають під загрозою зникнення видів тварин.
На голосування поставили пропозицію: «1. Рекомендувати Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття у першому читанні за основу проекту Закону «Про внесення змін до статті 197 Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування операцій з транспортування та ввезення на митну територію живих тварин для зоопарків», внесений народним депутатом України Ільюком А. О., реєстр. № 2108а від 17.06.2015 р.; 2. Рекомендувати Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про відхилення проекту Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оподаткування податком на додану вартість операцій із ввезення на митну територію рідкісних і таких, що перебувають під загрозою зникнення, видів тварин)», внесений народними депутатами України Кобцевим М.В., Шиньковичем А.В., Мацолою Р.М., Чекітою Г.Л., Антонищаком А.Ф., Тригубенком С.М., Давиденком В.М. та ін. , реєстр. № 2108а-1 від 18.06.2015р.»
ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 22.
За результатом розгляду та голосування вирішили:
1. Рекомендувати Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття у першому читанні за основу проекту Закону «Про внесення змін до статті 197 Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування операцій з транспортування та ввезення на митну територію живих тварин для зоопарків», внесений народним депутатом України Ільюком А. О., реєстр. № 2108а від 17.06.2015 р.
2. Рекомендувати Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про відхилення проекту Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оподаткування податком на додану вартість операцій із ввезення на митну територію рідкісних і таких, що перебувають під загрозою зникнення, видів тварин)», внесений народними депутатами України Кобцевим М.В., Шиньковичем А.В., Мацолою Р.М., Чекітою Г.Л., Антонищаком А.Ф., Савченком О.Ю., Козирем Б.Ю., Тригубенком С.М., Давиденком В.М., Урбанським О.І., реєстр. № 2108а-1 від 18.06.2015р.
3. Рішення направити до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
Рішення прийнято одноголосно.
8
СЛУХАЛИ: Інформацію голови підкомітету з питань економічної і фінансової політики в агропромисловому комплексі Козаченка Л.П. про проект Закону України «Про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо створення стабільних умов оподаткування для залучення інвестицій у агропромисловий комплекс України», внесений народним депутатом України Левченком Ю.В., реєстр. № 2136а від 19.06.2015 р.
В інформації зазначалось, що у законопроекті шляхом доповнення підрозділу 8 Розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України новим пунктом 5 пропонується встановити, що умови оподаткування визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 цього Кодексу (в редакції, що діє станом на 01 липня 2015 року) не можуть бути змінені до 01 січня 2020 року. Зазначеною нормою підпункту 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України встановлено, що сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, відносяться до четвертої групи платників єдиного податку. Разом з тим, підпунктом 14.1.256 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (виключеного на підставі Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» № 71-VIII від 28.12.2014) було надано визначення, що фіксований сільськогосподарський податок - це податок, який справляється з одиниці земельної площі у відсотках її нормативної грошової оцінки та сплата якого замінює сплату окремих податків і зборів. Лише другим критерієм була законодавчо визначена частка реалізованої власної продукції та продуктів її переробки у загальному валовому доході.
Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» платників фіксованого сільськогосподарського податку трансформовано у платників єдиного податку 4-ої групи, але умови набуття цього статусу залишились.
Таким чином, законопроект є недосконалим, оскільки накладає мораторій на зміну лише одного критерію визначення.
На голосування поставили пропозицію: «Рекомендувати Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про відхилення даного проекту Закону».
ГОЛОСУВАННЯ: «за» - 22.
За результатом розгляду та голосування вирішили:
1. Рекомендувати
Комітету Верховної Ради України з питань
податкової та митної політики внести на розгляд Верховної Ради України
пропозицію про відхилення проекту Закону
про внесення змін до розділу XX
"Перехідні
положення" Податкового кодексу України щодо створення
стабільних умов оподаткування для залучення інвестицій у агропромисловий
комплекс України, реєстр. № 2136а, поданий народним депутатом України
Левченком Ю.В.
2. Рішення направити до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики, визначеного головним з опрацювання даного законопроекту.
Рішення прийнято одноголосно.
Голова Комітету Т. КУТОВИЙ
Секретар Комітету В. ЛУНЧЕНКО