засідання Комітету з питань аграрної політики та земельних відносин
11 квітня 2017 року
Веде засідання Заступник голови Комітету ЗАБОЛОТНИЙ Г.М.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Все, шановні колеги, доброго дня, присідайте. У нас вже є кворум, ми можемо розпочинати. Олексій Петрович, прошу, присідайте, присідайте, прошу вас.
Шановні колеги, вам всім розданий порядок денний, ви бачите в ньому три питання. Ми, я думаю, швиденько проведемо засідання комітету.
Чи є пропозиція розпочати, чи є у когось інші пропозиції? Немає.
Хто за те, щоб розпочати і порядок денний затвердити, прошу голосувати. Хто – проти? Утримався? Немає.
Розпочинаємо.
Таким чином, у нас уже такий довгостраждальний цей законопроект, я думаю, що ви вже всі про нього добре знаєте, 0906, це про безпеку продуктів і продукції. Ми цей законопроект уже пройшов друге повторне читання і сьогодні треба нам, мабуть, ми вже в Верховній Раді пропустимо, так сказати, і підготуємось до голосування або його просто знімуть взагалі.
Тому я дуже просив би вас, тут у нас стільки надійшло зауважень, десь біля 300 поправок, з них враховано 111, частково враховано 72 поправки, ще враховано редакційно 95 і відхилено 32 поправки. Я хотів би сказати, що даний законопроект підтримали і схвалили ціла група асоціацій, середовище експертне, а також його підтримав і посол ЄС в Україні, також підтримали інші керівники, представники Європейського Союзу і є пропозиція його сьогодні ще раз заслухати. Нам цей законопроект буде доповідати Петро Васильович Юрчишин. І, якщо ви не заперечуєте, то надамо йому слово для доповіді. Нема заперечень?
ЮРЧИШИН П.В. Шановні народні депутати, представники уряду, експерти, представники асоціацій товаровиробників! Вашій увазі пропонується законопроект 0906, де розглянуто на підкомітеті з питань харчової промисловості та торгівлі агропромисловими товарами. Це про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, який було повернуто до комітету на доопрацювання для повторного другого читання.
Під час доопрацювання даного законопроекту було подано 310 поправок, з них враховано 108, враховано частково 73, враховано редакційно 97 і відхилено всього 32. Так зокрема передбачено зовнішній аудит компетентного органу, звужено коло уповноважених осіб, яким можна делегувати виконання окремих заходів державного контролю та конкретизовано перелік таких заходів. Вдосконалено порядок проведення відбору зразків та їх лабораторних досліджень. Вдосконалено положення про підвищення кваліфікаційних посадових осіб компетентного органу. Уточнено порядок розрахунку вартості заходів державного контролю, який фінансується операторами ринку. ………… відповідальність за незаконні рішення дії та бездіяльність посадових осіб компетентного органу та уповноважених осіб. Встановлено фіксовані розміри штрафів, що можуть накладатись на операторів ринку. Спрощено порядок внесення відомостей до реєстру країн та потужностей, з яких дозволяється увезення харчових продуктів та кормів в Україну.
Отож на розгляд Комітету з питань аграрної політики та земельних відносин пропонується доопрацьований та максимально узгоджений зі всіма заінтересованими сторонами проект Закону України про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин. Нагадаю, реєстраційний номер 0906. Тому підкомітет з питань харчової промисловості та торгівлі агропромисловими товарами пропонує комітету рекомендувати Верховній Раді України прийняти законопроект 0906 в повторному другому читанні та в цілому як закон.
Шановні народні депутати, я думаю, що цей законопроект вкрай важливий, і його потрібно сьогодні підтримати і винести у Верховну Раду і прийняти в цілому як закон. Давайте скажемо так, сьогодні ми маємо Держпродспроживслужбу, яка наділена повноваженнями, а прав немає. Давайте візьмемо простий епізод. Скільки створено виробничих потужностей? Назву: в Хмельниччині 60 тонн виготовляють ковбаси "Докторська нова". 60 тонн, ціна 22 гривні. Туди інспектор проникнути не може і заборонити. Можливо, вони знайшли таку лазєйку, що м'ясо сьогодні завозять по 20 гривень. Давайте скажемо, собівартість м'яса сьогодні 70 гривень, а ми виготовляємо ковбасу – 70 гривень. Та ми ж самі собі шкодимо! Ми травимо своїх дітей, наших дітей, бо чужих не буває.
Тому цей закон вкрай необхідно прийняти, щоб Держпродспоживслужба могла працювати, а наш чесний товаровиробник, зобов'язуємо його працювати чесно, а споживач міг би купити якісну продукцію. Я хочу сказати, я говорю це з повною відповідальністю, тому що до набуття депутатських повноважень я засновник потужного підприємства, де на сьогоднішній день виготовляють якісну продукцію. І я знаю, що там сьогодні запускають і пускають всіх. І чим більше нас там перевіряють, тим більш повинний товаровиробник гордитись, що йому підказують, як що не так.
Якщо на сьогоднішній день інспектор прийшов і виявив незначні порушення, так він просто подякує товаровиробнику, що він працював так. А якщо є порушення значні, він може призупинити до 10 днів це підприємство. Притім товаровиробник якщо не згідний, він звертається до суду. В разі, якщо суд відхилить або не докаже, то товаровиробник дальше продовжує працювати.
Тому я вам скажу, цей закон вигідний всім, а саме головне, що зобов'язує товаровиробника чесно працювати, а покупця – впевнено йти і купляти якісну продукцію. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Петро Васильович.
Приступимо до обговорення. Є пропозиція. Послухайте спочатку, давайте, думку Міністерства АПК, а потім вже народні депутати. Максим Петрович, будь ласка, ваша думка і ваші висновки.
МАРТИНЮК М.П. Міністерство аграрної політики підтримує цей законопроект з усіма правками, які були внесені, додані. Ми вважаємо, що станом на зараз цей законопроект досить збалансований і необхідний державі. Тому ми підтримуємо.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Прошу, прошу, шановні народні депутати, будь ласка.
(?) БРИЧЕНКО І.В. Шановні колеги, прошу підтримати цей законопроект. Але, Петро Васильович, єсть така пропозиція: "благополуччя" замінити на належне утримання. В законопроекті у нас написано: "харчових продуктів, кормів, здоров'я та благополуччя". "Благополуччя" замінити на "належне утримання".
ЮРЧИШИН П.В. Шановний Ігор Віталійович, я вам скажу, зміна цього і назва законопроекту мінялася три рази, працювали фахівці, експерти, науковці. Я думаю, що як би він не називався, сьогодні вже час прийшов його приймати.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Прошу, шановні народні депутати, хто має бажання прийняти участь в обговоренні? Мушак. Прошу, Олексій Петрович.
МУШАК О.П. У мене питання наступне. Шановні колеги, ми зараз можемо прийняти версію, яка, наприклад, буде найбільш фахова, мені так здається. А ще ж є питання чи пройде вона через зал, чи не пройде вона через зал, бо минулого разу у нас були серйозні проблеми? І тоді як би питання, чи зняли ми ці серйозні проблеми, які були в залі, і чого був супротив в другій версії законопроекту? Бо, якщо ми знову провалюємо цей закон, то відповідно у нас не буде тих речей, про які казав шановний Петро Васильович. Дякую.
ЮРЧИШИН П.В. Шановний Олексій Петрович, тричі збирали і працювала група. Я вам скажу, ці поправки враховано, якби ви мали можливість чи бажання, прийняли участь, ви ці питання не задавали. Тому я, більше ніж переконаний, що даний законопроект одноголосно буде підтриманий у Верховній Раді.
Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.
Ще хто хоче прийняти участь?
Оксана Петрівна, маєте бажання? Будь ласка.
ПРОДАН О.П.
Я дякую дуже. Я в першу чергу хочу подякувати секретаріату комітету тому що насправді весь минулий тиждень ми займались цим і вибачте, що ви мусили цим займатися, і робочій групі. В 11-й годині остання редакція була надіслана. Правда, я не знаю, чи там все так виписали як обіцяли, бо виписують по різному, але насправді навіть на тому етапі, що ми доопрацьовували і те, що було вже узгоджено, воно справді було набагато краще, ніж було минулого разу в залі. Я сподіваюсь, що нас не обманули по тим поправкам останнім, які подавалися і все враховано і я сподіваюсь, що він буде нормальний.
Дякую дуже.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Оксана Петрівна!
ПРОДАН О.П. Правда, об 11-й годині тільки останню редакцію, от я тут намагаюсь "виловити" щось, поки що не знайшла ніякого "крючка".
Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Оксана Петрівна! Мені Бакуменко розказував про ці зустрічі чотири, для всіх колег кажу про те, що було проведено чотири наради, які мали можливість, на яких мали можливість і депутати, і експертне середовище, і асоціації внести ще раз свої пропозиції, поправки, так сказати технічні правки і текстові правки і на сьогоднішній день ми вважаємо, що законопроект готовий для того, щоб його вносити в зал для розгляду.
Тоді, якщо немає більше бажаючих обговорювати даний законопроект…
_______________. (Не чути)
ГОЛОВУЮЧИЙ. Так міністр представляв від служби. Є Держпродспоживслужба хтось присутній? Будь ласка, ваша думка.
ЖУК А. Перший заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Жук.
Так, дійсно, по цьому законопроекту досить багато проведено роботи і після повернення його на повторне друге читання в комітеті працювали ми, служба активно долучалася до роботи над законопроектом, над внесенням всіх правок, напрацюванням самих оптимальних варіантів, які б влаштовували всі сторони. На разі, я вважаю, що сьогоднішня версія оптимальна, яку можна виносити в зал і цей законопроект потребує, бо тому що всі вимоги, які внесені в законопроект і трактують, вони направлені на гармонізацію з європейським законодавством і на розширення експертних можливостей держави.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, переходимо… Є? Прошу.
КІТ А.Б.Я просто до секретаріату нашого комітету звертаюся, ми мали б мати все-таки зміни, які відбулися в правках, тут на руках, бо ми ввечері, я так розумію, тільки його отримали і щоб зараз не вийшло знову, що ми отримаємо редакцію кінцеву, яка не пройде через зал, я б тоді хотів, бо ми маємо всліпу зараз тут підтримувати. І потім ми з товаришами будемо трішки в дурному становищі, якщо ті правки, які не проходили в залі, вони там не враховані. Тому голосування всліпу, якщо голосуємо всліпу, то давайте голосуємо всліпу, а якщо ні, моя пропозиція, все-таки перенести, видрукувати, перенести на другий наш комітет, подивитися чи вони враховані і тоді давати в зал, бо ми просто опозоримося в черговий раз. Дякую.
_______________. Андрій, дуже дякую.
_______________. Андрій Богданович, у вашій електронній адресі вже є інформація, будь ласка, загляньте і там все побачите. Добре? Кожному розіслали. Валера, покажи. Всім є. Напевно змінили ви електронну пошту, адресу?
ГОЛОВУЮЧИЙ. Ми вже цей законопроект, він такий вже старий, що вже його далі нікуди. Ви, будь ласка, сьогодні ознайомтеся, секретаріату доручення, ще раз перевірити, якщо комусь не надіслали, сьогодні надати і потім, щоб всі ознайомитися.
Якщо будуть якісь зауваження ми ще розберемося, немає питань, ми ще ж до кінця тижня працюємо. Там хтось бажає, будь ласка.
_______________. Дійсно хотілось би сказати два слова від бізнесу, вчора ми отримали правки таблицю там дійсно 524 сторінки, але ми як асоціація надсилали наші зауваження і дійсно ці зауваження, і ці правки були враховані. Тому ми вважаємо, що цей законопроект дуже гарно виписаний і ми б хотіли, щоб його проголосували, дякую за увагу.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую вам за підтримки.
Шановні колеги, переходимо до процедури голосування законопроекту, який йде у нас сьогодні як повторне друге читання. І ставлю на голосування про те, щоб законопроект прийняти в цілому як закон і винести в зал пленарний. Хто за цю пропозицію, прошу голосувати. Хто – проти? Хто – утримався? Прийнято. Дякую.
Переходимо до, так, Петро Васильович, могорич з тебе. Переходимо до другого питання, друге питання у нас: про проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України" (щодо аграрного фонду). Поданий народними депутатами України Медуницею, Бриченком, Лунченком і іншими народними депутатами. Реєстраційний номер 6055 від 8.02.2017 року. Будь ласка, прошу до слова.
_______________. Шановний Григорій Михайлович, шановні колеги, ми просимо перенести розгляд цього питання, тому що наш колега Олег Медуниця хотів його доповісти сам. Але там є важливі, не те що важливі, там відкриті кримінальні справи і появилась нова інформація, йому треба час, щоб з цим розібратися. Так, що, шановні колеги, прошу перенести розгляд цього питання.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.
Будь ласка.
_______________. Хотелось, чтобы вы там вказали в законопроекті, вказали, який це аграрний фонд, тому у нас їх два. Це ПАТ і ГСДУ. Дякую.
_______________. Це ДСБУ, так?
_______________. Да.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.
Шановні колеги, немає заперечень? Є пропозиція підтримати про перенесення розгляду даного законопроекту.
Хто за це, прошу голосувати. Хто – проти? Утримався? Приймається.
Третє. "Різне" в нас. Під час розгляду третього питання пропонується розглянути питання про звернення до Прем'єр-міністра України щодо необхідності негайного прийняття нормативно-правових актів необхідних для повноцінної реалізації порядку використання коштів передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва.
Є така ситуація. Максим Петрович, може, ви, так сказать, її прокоментуєте? Будь ласка.
_______________. Кабінету Міністрів прийнято вже порядок використання коштів по програмі часткової компенсації відшкодування витрат на купівлю нової вітчизняної техніки. В процесі розробки цього порядку ми в тому числі орієнтувалися на позицію комітету з відродження промисловості і в результаті ми отримали порядок, в якому як один із кроків має бути утворена міжвідомча комісія при Мінекономіки, яка буде визначати рівень локалізації того чи іншого технічного виробу, потім будуть формуватися списки тих видів техніки, на які буде розповсюджуватися програма. Станом на зараз наказ Мінекономіки про утворення такої комісії погоджений Мінагрополітикою і направлений в Мін'юст для юстування. Тому в принципі робота іде досить в значному темпі і в травні ця програма почне реально працювати. Тому я пропоную визначитися стосовно доцільності прийняття такого звернення.
Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну я вже цю інформацію перед початком мав, що практично Кабінет Міністрів разом з міністерством інтенсивно працюють в цьому напрямку. І я теж переконаний, що… Ну я б хотів послухати вашу думку і не буду нав'язувати свою.
Прошу вашу думку відносно цього. Є необхідність направляти такий лист Кабінету Міністрів, враховуючи те, що сьогодні проінформував нас перший заступник міністра АПК. Чи немає? Прошу, хто хоче виступити. Будь ласка, Валерій Давиденко.
ДАВИДЕНКО В.М. Григорій Михайлович, ну, я вважаю, що нам такого листа потрібно направляти, к тому же квітень місяць закінчується і я не знаю, коли, скажем так, можливо, буде скористатися цією програмою, воно в цих кабінетах може ще дуже і дуже довго ходити. Тем более відповідальний там буде Мінекономрозвитку, а не Мінагрополітики. Тому я вважаю, що цей лист він…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Зрозуміло.
ДАВИДЕНКО В.М. …необхідний.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.
Прошу…
Будь ласка, Микола Володимирович.
ЛЮШНЯК М.В. Добрий день, шановні колеги.
Максим Петрович, у мене є також пропозиція, якщо можна, щоб хтось з членів аграрного комітету входив в цю комісію, тому що ми саме були при виділенні цих коштів, їх відстоювали, і повинні також мати свого представника, щоб потім отримати певний звіт на яку саме техніку будуть використовувати ці кошти. Прошу, якщо можна пане головуючий внести це…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Немає заперечень. Давайте вносьте пропозицію. Ми можем зараз же прийняти рішення і доручити секретаріату підготовити лист, який направити. Кого вносите в пропозицію? Давайте Миколу Володимировича і внесем, пропозицію. Немає заперечень? Є така формула: "Возражаешь – предлагай, предлагаешь – выполняй".
______________. Я прошу внести, якщо можна двоє чоловік, тому що ………….
(Загальна дискусія)
ГОЛОВУЮЧИЙ. …………. не встигне бігати на ці комісії, …………
Ти погоджуєшся, Олексій Петрович?
______________. Я… Більше того, я вважаю, що це більше ніж доцільно. І єдине, що можна просити Мінагрополітики про що завгодно, ми завжди все зробимо. Але так як розробником цього наказу є Мінекономіки то думаю, що правильніше було би прийняти відповідне рішення комітету, одразу визначити тих людей яких ви делегуєте. І таким чином звернутися до Кабінету Міністрів з проханням включити цих людей до комісії.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Добре.
______________. А Комітету з аграрної політики… Тому що, наприклад, бюджетний комітет жорстко поставив умови присутність членів бюджетного комітету в цій комісії, вони там є вже.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.
Ви не заперечуєте про те, щоб Люшняк Микола Володимирович і Мушак Олексій Петрович були нашими представниками у цій комісії, яка буде займатись виділенням коштів. Якщо ні, тоді ставлю на голосування. Хто за те, щоб у цю комісію ввести Люшняка Миколу Володимировича, прошу голосувати. Хто - проти? Утримався? Немає. Хто за те, щоб ввести в цю комісію Мушака Олексія Петровича, прошу голосувати. Хто - проти? Хто - утримався? Немає. Вирішили. Немає питань.
Таким чином, я хочу ще поставити на голосування все-таки про те, що була пропозиція і вона підтверджена народним депутатом Давиденком Вадимом про те, що лист все-таки до Прем'єр-міністра направляти. Хто за те, прошу голосувати, за те, щоб направити. Хто - проти? Хто - утримався? Приймається.
З голосу до мене приходили…
Федір Федорович, будь ласка, проінформуйте.
(?) НЕГОЙ Ф.Ф. Доброго дня, шановні народні депутати, шановні присутні, головуючий!
Значить ви всі чули і мабуть знаєте, який к катастрофічний стан справ склався у південних і східних областях, в частності в управлінь лісового господарства Херсонській, Одеській, Миколаївській і так далі областях. Ви знаєте, що Агентство лісового господарства недоотримало коштів в цьому році десь порядку 400 мільйонів гривень, іде масове звільнення, люди звільняються, пожежники, механізатори, лісники, єгеря, нема кому дивитись за лісом.
Іде жара і хто може не бачив як горить ліс, особливо коли верховний пожар, то на превеликий жаль, я приймав участь, мав таке гори приймати участь в гасінні цієї пожежі. І тому я хочу вам сказати - це страшне явище. Я спілкувався з лісниками, ось буквально на минулій неділі, я спілкувався з лісниками з Херсонської і Миколаївської області, вони сказали так, якщо не виділять гроші, щоб затримати хоча би тих людей, які ще залишилися на своїх посадах, на своїй роботі буде катастрофа. Тому що у нас на півдні України десь з мая місяця, може з начала или з кінця начинається засуха, це кожне рік. Коли вездє буяє зелень то у нас уже суха трава і ефект увелічітельного стікла у нас іграє, даже не надо не підпалювати, умисно чи не умисно…, але у нас часто-густо бувають пожари. Тому, єслі ми до цього не підготуємося буде катастрофа.
Я сьогодні спілкувався із начальником управління МЧС України, він сказав, що по цьому питанню буде засідання у віце-прем'єра Кубіва, по цьому питанню. І вони направили звернення на ім'я Прем'єр-міністра на виділення із резервного фонду Кабінету Міністрів коштів на покриття оцього дефіциту бюджету или лісового агентства.
Я би дуже попросив би вас і вас Григорій Миколайович дати доручення, а вас проголосувати і дати доручення секретаріату підготувати звернення на ім'я Прем'єр-міністра по виділенню цих коштів. Хотя би шото дати, потому что буде просто це буде ужас.
У нас не тільки, я вибачаюсь, у нас не тільки це просто ліс, у нас ліс виконує захисну роботу, от в чому діло. Я дуже дякую.
_______________. Якщо можна я доповню, колегу Федора Федоровича. Хочу сказати, що на лісову охорону там щороку виділялося порядку 700 мільйонів гривень. в 2015 році там… в 2016 році там не було ні копійки, і зрозуміло, не заложено і в 2017. Коли був бюджетний процес ми з вами всі зверталися і до бюджетного комітету для того, щоб виділена якась сума, але сума ця виділена не була, підтверджую слова Федора Федоровича, що на 25 машин на сьогоднішній день, пожежних машин, залишився один боєкомплект укомплектований пожежниками. Тобто… і, я не знаю, якщо хто там в групі, ну по крайній мірі БПП, і всі бачили коли Гордєєв, губернатор Херсонщини, надсилав нам фотографії там про те, що ці вже спалахи пройшли. Тому ситуація дійсно критична.
Ну і в свою чергу хотів звернутися до Максима Петровича. Все-таки у міністерства є певні кошти, можливо, ці кошти можна перерозподілити, щоб ми, так сказати, але додаткові потрібно, зрозуміло, але в межах тих асигнувань уже на сьогоднішній день, можливо, щось можна було би надати, щоб ця лілова охорона все-таки дійсно працювала.
Ну а друга проблема, яка теж Федір Федорович озвучив, це пилові бурі, які там є постійні. І ви ж знаєте, якщо лісу немає, то там добувають пісок і продають його на експорт там в різні країни і т.д., і т.п. То скажімо так, нашим вже бізнесменам це ще і якби потрібно, щоб не було лісу на цих землях, а там була пустеля.
Ну і така сама ситуація в Дніпропетровській області і так далі.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Давайте, щоб… Я обіцяв, що ми за 40 хвилин завершимо, дамо вам можливість ще …….
Я вважаю, що абсолютно правильно наші колеги підняли питання і треба, сьогодні внесена така пропозиція, я даю доручення керівнику секретаріату разом з депутатами, які підняли цю проблему і володіють цією проблемою, підготувати лист-звернення на Прем'єр-міністра, на міністра АПК і ми їх підпишемо, і оперативно сьогодні відправимо до кінця дня, якщо підготуєте. Немає заперечень?
_______________. (Не чути)
ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, Максим Петрович, я щось…
_______________. Я буквально два слова.
Ну про цю проблему, хто не володіє, всі знають, я не буду забирати ваш час.
Єдине що хочу сказати, що лісагентство, яке здійснює адміністрування і управління цими державними підприємствами, які називаються державними лісовими підприємствами, є в тому числі внутрішні резерви. Що стосується міністерства, то ми розраховуємо отримати 120 мільйонів повернення статутного капіталу земельного банку державного і ці кошти направити на фінансування південних областей по лісу. Але я думаю, що є доцільним, якщо такі питання піднімаються, заслухати керівника "Лісагентства" стосовно тих заходів, які вони вживають щодо мобілізації свої внутрішніх резервів…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Абсолютно правильно.
______________. …для виконання цих функцій всіх.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Абсолютно правильно. Я підтримую цю ідеологію.
Будь ласка.
______________. Да, ну, я хотів би ще сказати на завершення, що, ну, нещодавно відбувся круглий стіл, там були представники держагентства, "Держлісагентства" в тому числі. Але хочу вам сказати і запросити всіх долучитися на предмет як дорожнього фонду, створити лісовий фонд, да, в якому забезпечити, наприклад, 5 відсотків від нарахувань, тобто, ну, лісова галузь вона в нас не збиткова, вони платять прибутки і так далі, але ж, ну, згідно закону вони ідуть до державного бюджету, тобто вони назад не отримують нічого. А, якщо ми створимо порядка там 5 відсотків, ну, добавимо їм цього податку до цього лісового фонду, то він якраз зможе забезпечити, ну, їхні потреби в коштах, в тому числі для навчання і так далі.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Зрозуміло.
______________. Тому запрошую колег до співпраці.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Зрозуміло.
І останнє. Я хотів би сказати, що нам потрібно допомогти нашому, так сказати, рідному міністерству. Я глибоко переконаний, я думаю багато з вас в цьому переконані, про те, що сьогодні ми наплодили в державі цих царьків, треба цей "Держліс", "Облвод" і так далі, і так далі, ці всі служби, які були раніше під міністерством, вони повинні бути під міністерством, тоді можна якось управляти, концентрувати кошти правильно їх використовувати. Так, як тільки управляти, ліс продавати, то вони самі. А як гроші шукати і пожари тушити, то вони кажуть: "Давай, хай міністерство цим займається". Я переконаний, що ми повинні внести пропозицію якусь про правильну структуру Міністерства агропромислового комплексу.
Більше того. Я, наприклад, вам хочу сказати за оці два тижні останніх я стільки наслухався, думаю, що і ви, більше того, хто всі хто мажоритарники, наслухався про ветеринарну службу, "Держпродслужба". Я дуже шаную всіх людей. Дуже добре знаю Володимира Івановича. Але нам треба виділяти з цієї служби ветеринарну службу і піднімати на значно вищий рівень. Ви ж подивіться, сьогодні скоро коров будем бачити тільки в червоній книжці, бо вже так і туберкульоз, і лейкоз, і що там тільки нема. Свині – чума, там кури – грип і так далі, скоро будемо їсти або все заразне, або будемо бачити його тільки в Червоній книжці. Повинна бути служба, яка повинна організовувати відповідні міроприємства і за це їх питати, за результати цих міроприємств, але це в перспективі.
На завершення, я хочу вас запросити всіх, колеги, всіх своїх колег 18 квітня в цьому ж залі у нас об 11 годині відбудуться комітетські слухання по епізоотичній ситуації в Україні. Сьогодні, по-моєму, сьогодні чи завтра, завтра по-моєму наш НУБІП слухає це питання, там наука буде пропозиції свої робити і давайте ми зберемося. Дякую всім.
Одну хвилинку, шановні, давайте привітаємо нашого колегу з днем народження (Оплески)